.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واگذاری برخی خدمات سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران به خانه صنعت،معدن استان

برخی از خدمات سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران به خانه صنعت،معدن و تجارت استان واگذار می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی، یوسف نژاد معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب افزود: در راستای اجرای ماده 34 قانون خدمات کشوری و ابلاغیه وزارتخانه مقرر شد برخی از خدمات رسانی این معاونت برون سپاری شود از این رو با برگزاری جلسات هماهنگی خانه صنعت،معدن و تجارت مازندران عهده دار رساندن این خدمات به افراد متقاضی خواهد بود.

وی همچنین گفت: انجمن های فعال در خانه صنعت، معدن تجارت مازندران می توانند تجارب خود را در سرمایه گذاری جهت راهنمایی سرمایه گذاری جهت راهنمایی سرمایه گذاران ارائه دهند.

وی در پایان با یادآوری توان کارشناسی این انجمن خاطر نشان ساخت:امیدوارم با تفاهم نامه انجام شده متقاضیان فرایند آسانتری را برای رسیدن به مقصود طی کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 24 تير 1393
پيشنهاد ميشود بجاي برون سپاري كه كلمه جديدي ازوظايف ميباشد خانه صنعت ومعدن وظايفش را با سازمان صنعت ومعدن عوض نمايد.با اين كار چه موضوعي اتفاق ميافتد؟ مردم ضررميكنند؟يافرمانبرداري بيشتر اتفاق ميافتد؟
يک دوست 25 تير 1393
آيا مي دانيد آن 3500 نفر بازرس شرکتي که شما حمايت ميکرديد اصلاً در کار بازرسي ونظارت بر بازار نيستند؟اين عزيزان در بخش صنعت ومعدن کار ميکنند در حالي که شاغلين در اين پست بايد مدرک مرتبط با صنعت و معدن داشته باشند.خدا به داد اين بخشها برسد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.